miércoles, 29 de febrero de 2012

Cute design!!

hello loves!! So I told you, new nails!! I'm in love with this colour so I used it much hahaha, hope you like it!!
Hola loves!!Como os dije, uñas nuevas! me encanta este color, lo uso mucho ^^ espero que os guste






 

so the last month I bought a new camera because the one I had was really bad, always moving pictures, I bought a canon power shot A 3300, wicht is not very expensive, and it's really great!!, the problem was that camera didn't come with the case, I had cases at home, but really boring haha, so this morning I went to a huge chinese store, just to walk around and see what they had, and I found a camera case that I like and some stickers for nails.
el mes pasado me compre una camara nueva, porque la mia era muy mala y casi todas las fotos me las hacia borrosas, me compre una canon power shot A3300 que no es muy cara y es una camara compacta que esta muy bien =), la cosa es que la camara no venia con funda, y estado utilizando fundas de otras camaras hasta que encontrara una que me gustara. Esta mañana, he salido, a comprar el pan xD y en general a dar  una vuelta, asi que he ido a un chino enorme que habian abierto hace poco a ver que tenian, y he encontrado una funda que  me ha gustado mucho y algunas pegatinas para las uñas. 

 and that was a present from my mom!!

Chocolat!! thanx mom!!

 I leave a video for ones who have saw tangled =)

Dejo un video para quienes hayan visto la peli de enredados  =)



Have a nice day!!

 

2 comentarios:

  1. I have your second plate stickers. It is so pretty, so i don't dare us it T-T

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. yes you're right hahaha, thax for comment ;)

      Eliminar