miércoles, 14 de marzo de 2012

SIMPLE PLAN concert!!!

hello lovessssss!!! I don't know how say it, but I'm so fucking excited! haha, okay let's start! monday was Simple Plan concert, I know, a monday? haha I could be a friday or saturday even sunday but monday?! god I  have class!! haha anyway, I went to the concert.
This was the third that I saw them, 2005, 2008 and now 2012, wow is been a long time since the first concert!
so I don't like to do queue, 'cos I went a lot of concerts and I've been  up front and for me is so oppressive, and if it was my third time I didn't want to be suffocate. I prefer seen them far away but with space to jump  without getting hurt or step on someone haha. 
so we went to the location where the concert would take place late, I mean if the doors would open at 8 we arrived at 7: 45 lol, the queue as you can imagine was so long, we wen to the end and we wait patiently.

hola loves!! nose como expresarlo con palabras pero estoy emocionadisima jaja, hace un par de dias fue el concierto de Simple Plan, aquí en Madrid, ya se un lunes, no podían ponerlo otro día, que un jodido lunes, que la gente tiene que trabajar, ir a clase xD, pero en fin, de todas formas fui.
esta es la tercera vez que les veo, la primera fue en el 2005 en el MTV day, y luego otra vez en 2008, la verdad es que hace ya muchos años que les escucho =). Como ya era la tercera vez, no quería agobios, es decir que paso de llegar muchas horas antes para coger sitio, para luego acabar en 4 fila, preocupandome mas que del concierto, de no asfixiarme o no caerme y que me aplasten xD.
asi que me fui con un par de amigos al sitio del concierto unos minutos antes de que abrieran las puertas, que luego cuando las abrieron, debido a la enooorme cola que había tardamos la vida en llegar pero no me extraña porque estaba todo:




 went we finally come in, the openers were started we the kings, I had never heard them before and I have to say I really like it.
Cuando entramos los teloneros ya habian empezado, eran we the kings, nunca antes les habia escuchado y la verdad es que me gustaron bastante.


the Simple Plan concert started around 22:00 and it lasted almost two hours =), they started with "Shut up!" and songs I remember I can't keep my hands off you, your love is just a lie, addicted, the worst day ever, when I'm gone, I do anything, welcome to my life, thank you, this song saved my life, jump, you suck at love, jet lag, astronaut, loser of the year..... and other radom songs like moves like jagger, I got a feeling, dynamite and I'm sexy and I know it haha.

And the end of course with perfect , here we are some pictures.

jewelry I bought inspired by the concert
Me compre un par de pulseras para llevarme al concierto =)


 and the nails for the concert
y las uñas para el concierto, no quise ponermelas postizas porque sabia que se me iban  a caer jaja

Inicio locuraaaa!!


 seb subio esta foto al twitter





 and at the end of the concert..

I have pictures with pierre, chuck y jeff,(not gonna uploated) I talked a while with chuck. and I have signs from pierre, chuck, jeff and seb =) david didn't want to go outside
tengo fotos con pierre chuck y jeff, pero no las voy a subir, y estuve hablando un rato con Chuck que major es!! tengo autografos de todos menos de deivid que no quiso salir xD
estoy contentiiiiisima!!!!!!!! y aqui os dejo un video que grabe del concierto

And I video I make at the concert

Simple Plan Madrid 2012 welcome to my life 

http://www.youtube.com/watch?v=cT2FtJ19Jyg

Have a nice day!!!1

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario