miércoles, 6 de junio de 2012

Palace / New Dress

hello loves!! the next week I'll finish exams and I'm so happy!! well, I'll try to find some summer job, wish me luck haha. So a week ago, I went with my bf to Aranjuez, to see the Palace, and just spend the day there.

Hola loves!! la semana que viene acabo los examenes (por fin!) luego intentare descansar durante un corto periodo de tiempo (cuando acabe son las fiestas donde vivo, osea que lo que duren) y luego me pondre a ver si encuentro algo para trabajar =). La semana pasada fui con mi novio a Aranjuez, a ver el palacio y a pasar el día ^^.



 lovely it seems like is huging himself haha / me encanta parece que se esta abrazando
love the little ducks / que monos los pequeños patitos
 my new dress

my summer house ^^ haha / mi casa de verano =)











have a nice day!!! =)

10 comentarios:

  1. very pretty picture's
    lovely dress too
    I follow you now, follow back ? :)
    xx

    ResponderEliminar
  2. That white one piece is cute! You looks really pretty! ^^

    ResponderEliminar
  3. que bonito es Aranjuez (hace años que no voy).
    El vestido que llevas es precioso.

    ResponderEliminar
  4. Such nice photos :3 Really like your new dress! So cute

    ResponderEliminar
  5. oh very nice pictures :) the places seem perfect for photo shootings :3
    would you like to follow each other ;)

    ResponderEliminar
  6. thanks a lot for your nice comments =)

    ResponderEliminar
  7. aww the dress is so pretty <3 and u look so beautiful :3 followed <3

    xoxo

    adazzlingfairytale.blogspot.co.at

    ResponderEliminar